۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۱۷

در چهارمحال و بختیاری،

فارغ التحصیلان کشاورزی از حمایت های تعاون برای ایجاد شغل برخوردار می شوند

فارغ التحصیلان کشاورزی از حمایت های تعاون برای ایجاد شغل برخوردار می شوند

شهرکرد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار محال و بختیاری آمادگی لازم برای تشکیل تعاونی در بخش کشاورزی را دارد، گفت: فارغ التحصیلان کشاورزی از حمایت های تعاون برای ایجاد شغل در این استان برخوردار می شوند.

داوود شیوندی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه، برای  فارغ التحصیلان بخش کشاورزی آمادگی لازم برای تشکیل تعاونی را داریم، اظهار داشت: این افراد می توانند از آموزش بخش تعاون استفاده کنند.

وی تصریح کرد: 12 میلیارد به صندوق مهر امام رضا (ع) اعتبار داده شده است که افراد می توانند برای طرح های مشاغل خانگی تسهیلات از صندوق مهر امام رضا دریافت کنند.

شیوندی ادامه داد: هر دستگاهی که طرح های مشاغل خانگی را تصویب کند می توانند طرح را به بانک عامل معرفی کرده و در صورت تائید تسهیلات اختصاص می یابد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه سایر طرح ها از دو طریق تامین اعتبار خواهند شد، بیان داشت: صندوق توسعه ملی، کلیه طرح ها در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات می توانند از این طرح استفاده کنند.

شیوندی اذعان داشت: بانک ها می توانند همکاری لازم را برای اینکه طرح ها راه اندازی شوند داشته باشند.

کد خبر 2365814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha